Skip to content

Tablou puzzle

01/30/2013

 

In timp ce era la gradinita, am pregatit pt. David un mic joculet.

Am decupat din hartie colorata diverse forme, care puse asa cum trebuie, sa constituie 2 tablouri. Le-am decupat repede, fara sa trasez inainte nimic, asa ca nu-s egale/calculate etc. Dar tot arata bine :P.

Cum le-a vazut, a ales o tulpina si o coroana si a zis: uite mami, un copac! Si de aici, lucrurile au decurs frumos. L-am mai ajutat si eu, bineinteles, caci nu ii era clar ce trebuia sa faca cu unele piese.

Voi cum va jucati cu copiii dupa ce se intorc de la gradinita? Ma refer aici la cei care au program prelungit de gradinita.

El imi cere sa facem mereu ceva, sa facem un joc la masuta sau sa facem un joc pe jos. Asa diferentiaza el tipul de joc dorit.

2 comentarii leave one →
  1. 02/07/2013 9:28 pm

    imi place foarte mult tabloul! o idee minunata!

Lasă un răspuns

