Skip to content

Cum sa faci ornamente pentru pomul de Craciun

12/20/2011

Am mesterit cu baiatul meu o decoratiune de Craciun folosind: Carton, Foarfeca, Acuarele, Lipici, Perforator.

Am decupat un bradut din carton pe care l-am colorat folosind acuarelelele. Apoi, din niste resturi de foi colorate, am decupat o steluta si cu perforatorul am facut globuletele.

Apoi piciul a decorat bradutul folosind lipiciul. Asta a fost rezultatul:

4 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/01/2012 8:03 am

    imi place forma bradului, activitatea e potrivita celor mici, de 2-3 ani. de obicei, parintii au impresia ca nu se poate lucra cu un copil asa mic, dar iata, tu demonstrezi contrariul.:)

    • 02/01/2012 10:21 am

      Forma bradului si steaua le-am facut eu. Nu cred ca am mentionat.
      Globuletele le-a facut el cu perforatorul (aveam niste resturi de cartoane colorate), si de lipit le-a lipit el.
      Se poate lucra cu un copil asa mic, dar iti trebuie rabdare. Si un lipici transparent la uscare (ca sa mai mascam din greseli 🙂 ). Pana prinde in degetele hartiuta, pana ii explici ce faci ca sa stie unde sa le puna, pana da cu lipici… Dar zic eu ca merita.
      La sfarsit, le punem pe frigider, si cand vine tati de la servici ii arata tare mandru ce a facut.
      Are 2 ani piticul meu, deci da, se poate.

    • luckyrock permalink
      02/05/2012 11:17 am

      a avut el forta sa apese singur perforatorul?? mama, ce voinic!:D

      • 02/06/2012 1:27 pm

        Da, e voinic. 🙂
        Dar si perforatorul e mic, se apasa usor pe el. Si foloseste toata mana ca sa apese, nu degetele cum facem noi. In degete inca nu au forta.

Lasă un răspuns

