Skip to content

Decoratiune de Craciun bio

12/20/2011

Am vazut in mai multe locuri o gramada de decoratiuni dragute facute din felii uscate de portocala. Chiar si prin magazine am vazut ca se vand (cu un pret prea mare, parerea mea).

Asadar, am feliat o portocala, am pus-o pe semineu vreo 2 zile la uscat (merge la fel de bine sip e calorifer sau soba).

Si gata…  Am folosit una pentru a decora bradutul iar pe celelalte vreau sa le aranjez intr-un cosulet alaturi de scortisoara si conuri micute de brad (dar pentru astea nu am poza inca).

O sa mai usuc si grapefruit si lamiae, pentru mai multe culori.

One Comment leave one →
  1. ssimmona permalink
    11/09/2012 5:15 pm

    hm, o decoratiune f parfumata!

Lasă un răspuns

