Skip to content

Decoratiuni – Floare din carton

12/20/2011

Rasfoind online Revista Atelierul, am vazut ca se pot folosi tuburile de carton de la hartia igienica pentru multe. Exemplul dat era o rama de oglinda facuta din flori (din pacate nu mai am linkul catre site-ul care prezenta tutorialul).

Eu am facut floricele mai mici, pe care le-am folosti pentru decorarea bradului de Craciun.

Am folosit: Cartonul de la hartia igienica, creion, foarfeca, ruleta (sau orice rigla aveti) – pt a taia “feliute” egale, lipici, fir argintiu.

Am taiat 5 “feliute” pe care le-am lipit in asa fel incat sa formeze o floare:

Apoi, pe margine am pus lipici si am lipit firul argintiu (daca aveti sclipici e mult mai simplu). Lipiciul folosti de mine devine transparent dupa uscare asa ca nu imi fac griji ca dau prea mult si se vede.

Si la sfarsit au rezultat urmatoarele floricele:

2 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/01/2012 8:15 am

    foarte faine ti-au iesit, bravo!

    eu am facut cu 6 si le-am zis fulgi, nu flori.:))
    poate i-ai vazut pe blog.
    inca mai stau atarnati de lustra.:))

    ce ai pus in mijloc? snur rasucit?

    • 02/01/2012 10:28 am

      Multam!
      Inca nu am vazut tot ce ai mesterit pe blog. Te-am descoperit recent, si am cautat activitati pentru pici (asa am ajuns la tine). Dar o sa rasfoiesc tot, insa tu ai multe :).
      In mijloc am pus un snur rasucit (asa, ca un melc). Ce am lipit si pe margini.

Lasă un răspuns

