Skip to content

Quilling – Decoratiuni de Craciun

12/20/2011

De curand am aflat de quilling. Pentru cine nu stie, quilling-ul este arta de a rula hartia.

Am fost la un atelier unde am invatat ce e si cum se face. Imi place muuult. Ei bine, mi-a luat ceva pana am procurat cele necesare, si iata primele mele creatii :

Aveti mila, sunt la inceput. O sa mai fac, sa vedem cum ma descurc.

Coronita a apucat sa fie smotocita de fi-meu inainte de poza 🙂

4 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/01/2012 8:06 am

    imi place fulgul. e un pic prea colorat pentru gustul meu, dar merge.:)

    • 02/01/2012 10:23 am

      da, stiu ca e prea colorat. am mai facut cativa fulgi, si am ramas la alb.
      fulgul a fost prima mea incercare quilling :).

  2. 05/23/2012 10:18 pm

    exista ateliere de asa ceva?

Lasă un răspuns

