Skip to content

Ren din ghinde – Decoratiune de Craciun

12/20/2011

Pt acest ren foarte haios am folosit:

Ghinde (fara palarie)

Scobitori

Un cui subtire (pentru a face gaurile din ghinda – cu scobitoarea nu merge)

Culori acrilice

Am facut cu un cui gaurile unde trebuia sa introduc scobitorile la prima ghinda (4 pentru picioare, si una pt a lega corpul de cap) si apoi la a doua ghinda (2 pentru cornite si una pt a lega capul de corp).

Eu am gresit pentru ca am lasat la corp varful acela ascutit al ghindei spre fata, trebuia lasat in spate si semana cu o coada. 🙂

Apoi am vopsit ochii si nasul (rosu, normal).

Cam asa arata:

4 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/01/2012 8:51 am

    hahaha da, renul tau are coada in fata.:))
    dar ideea e simpatica.:)
    era buna o fotografie din fata sau din profil, asa de sus nu prea se vede bine.

  2. 11/09/2012 5:10 pm

    Foarte simpatic!!! vrem si noi! 😉

Lasă un răspuns

