Skip to content

Con de brad – Decoratiune simpla de Craciun

12/21/2011

Pentru aceasta decoratiune am folosit un cond de brad, culoare alba si un fir argintiu pentru agatatoare.

Am vopsit cu alb varfurile „petalelor” si apoi am legat agatatoarea.

Foarte, foarte simplu, dar arata foarte bine (in poza se vad prea sterse culorile. 🙂

2 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/05/2012 11:25 am

    am vrut sa-l fac si eu, am uitat. ramane pentru Craciunul viitor. ne intrecem in conuri iarna viitoare.:))

    • 02/06/2012 1:33 pm

      ne intrecem ne intrecem. si eu am o gramada de idei. am stat prost cu materialele acum, dar la iarna viitoare sper sa am tot ce-mi trebuie 🙂

Lasă un răspuns

