Skip to content

Stea din crengute de pom – Decoratiune de Craciun

12/21/2011

Imi plac mult stelutele, asa ca incerc sa le confectionez din orice (orice imi place, normal).

Asa ca am hotarat sa fac unele din crengute de pom. Mai exact din corcodusul de langa gard.

Am taiat cu foarfeca 5 crengute egale, le-am asezat in forma de stea si am legat cu un fir de ata argintiu. Am si lipit putin ca sa fiu sigura ca nu se desface.

Inca nu m-am hotarat la ce o voi folosi, probabil pe geam pentru ca bradutul este déjà impodobit.🙂

2 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/05/2012 11:21 am

    interesanta steluta, are aspect rustic. observ ca esti migaloasa. si rabdatoare!:)

    • 02/06/2012 1:28 pm

      Merci merci. O sa ma infoi in pene!
      Nu e chiar asa de migaloasa asta. Dar da, am rabdare multa uneori.

Lasă un răspuns

