Skip to content

Stea din scoarta de copac – Decoratiune Craciun

12/21/2011

Incep, cam tarziu ce-i drept, sa va arat cateva decoratiuni pentru Craciun realizate de mine.

Ideea de a face steluta aceasta din scoarta de copat mi-a venit umbland dupa jaluzele prin Hornbach si tragand nitel cu ochiul la decoratiunile de craciun.

Asadar, am facut o stea din carton si am jupuit cat am putut scoarta de pe cateva lemne de fag (pe astea le-am avut in curte).

Am lipit scoarta pe carton, si apoi am pus un snuri din sfoara.

Cam asa a aratat la final decoratiunea mea:

 

Eu am decorat cu ea bradul de Craciun.

E foarte usor de facut 🙂

2 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/05/2012 11:23 am

    si asta imi place.:)

Lasă un răspuns

