Skip to content

Puzzle din 2 piese

01/16/2012
tags: ,

La acest puzzle am muncit ceva. M-am inspirat din puzzle-urile vazute in magazine, mi s-a parut usor de facut si cel mai important: mai ieftin.

Am cautat pe internet animale domestic si salbatice, le-am printat, le-am colorat (daca aveti imprimanta color si credeti ca mertia…printati direc color. E mai simplu).

Apoi le-am lipit pe carton (ramas de la o cutie de jucarii), le-am decupat si le-am taiat cu cutterul.

6 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/05/2012 11:40 am

    ti-a iesit foarte bine! ce rau imi pare ca nu ai participat la provocarea Laurei cu ideile tale. totusi, daca vrei, poti sa lasi niste linkuri acolo intr-un comentariu, nu cred ca pe Laura o deranjeaza, din contra.

    • 02/06/2012 2:00 pm

      Aha… o sa intru si o sa citesc despre asta.
      Ei, incet incet ma pun eu la curent cu astea. Pana acum ma uitam pe bloguri/site-uri din afara, mai putin pe aici. Practic pe tine si pe Laura va stiu pana acum, si am intrat sa rasfoiesc blogurile.

  2. 04/19/2012 3:00 pm

    Foarte frumos ti-a iesit. Imi place ideea

    • 04/19/2012 5:48 pm

      Multumesc.
      In acelasi fel am facut puzzle si din 3,4 si 5 piese. Le gasesti pe blog daca te intereseaza.

Trackbacks

  1. Puzzle din 3-4-5 piese | Casa Din Camp
  2. Idei de activităţi pentru copii de 2 ani | Kemell BloG

Lasă un răspuns

