Skip to content

Joc de sortare

01/17/2012

Gata, au trecut sarbatorile, inapoi la treaba si mai ales la jocuri joculete.

Am luat o cutie de agrafe mari de birou, colorate si dragute. Si am pus piticul la treaba. Destul de incantat la inceput, mai plictisit pe la sfarsit, dar am reusit sa ducem treaba la bun sfarsit.

6 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/05/2012 11:43 am

    am vazut ideea cu agrafele si pe alt blog, eu am ales sa fac altceva cu ele.:)

    • 02/06/2012 2:02 pm

      Imi plac. O sa fac si eu, se poateee?
      Eu cu agrafele am mai facut siruri (am mai vorbit si la tine pe blog de ele).

    • luckyrock permalink
      02/10/2012 12:42 pm

      se poate, se poate.:)
      unde ai scris despre siruri??

      • 02/10/2012 12:54 pm

        inca nu am scris.
        lucram acum la tot felul de siruri si vreau sa pun un post cu mai multe idei de insiruiri :).

  2. luckyrock permalink
    02/10/2012 1:07 pm

    ai scris mai sus „am mai vorbit si la tine pe blog de ele”, asta te intrebam: unde ai scris la mine pe blog despre siruri de agrafe?

    • 02/11/2012 5:00 pm

      nu m-am exprimat clar.
      am vorbit la tine pe blog despre siruri in general, la postarea ta cu siruri. acolo am mentionat doar ca ne apucam si noi de siruri, dar ca sunt in cautare de material didactic.

Lasă un răspuns

