Skip to content

Vecina, ce ai mai gatit azi?

01/17/2012

Aceasta intrebare „Vecina, ce ai mai gatit azi?” mi-a urmarit toata copilaria. Mai exact, m-a urmarit pana am plecat de’acasa.

Uneori ma enerva, uneori ma amuza dar de cele mai multe ori ma uimea cum se poate discuta atat de mult despre gatitul asta zilnic.

Protagonistele acestui dialog erau mama si normal, vecinele (sau rude, prietene…dar vecinele erau mereu prezente in viata noastra).

Ei bine, am ras ce am ras, si uite ca ajunsai si eu la casa mea, si sunt pusa aproape zilnic la marea incercare de a ma gandi ce sa gatesc. Problema e ca eu stau in camp (asa cum spune si numele blogului ) asa ca nu prea am vecine. Si cele care sunt, sunt cam departe. Asadar in afara de Lenuta de unde cumpar lapte, oua si legumele care imi lipsesc mie de prin gradina, nu prea am cu cine schimba retete.

Ei bine, aici vreau sa scriu idei/sugestii culinare. Nu inventez retete, tot ce stiu sa fac, stiu de la mama sau gasesc pe net, prin carti.

Asadar, sper sa va fie de folos!

8 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/05/2012 11:46 am

    aaaaa, deci tu chiar stai in camp! si totusi ai net?:))
    scuza-ma ca rad, dar m-a amuzat fraza „problema e ca eu stau in camp asa cum spune si numele blogului”.:P

    • 02/06/2012 2:07 pm

      :)) da, stau in camp… ma rog, stau undeva la marginea satului, la vreo 500m distanta. Se mai construiesc acum vreo 3 case pana la noi, dar in spatele nostru si in laterale este camp. :)).
      imi lipsesc multe, dar am net :)). e internet mobil de la vodafone, merge greu, dar merge

  2. luckyrock permalink
    02/11/2012 4:19 pm

    cum e zapada la tine? si voi sunteti inzapeziti?
    vezi ca ti-am raspuns aici.

    • 02/11/2012 5:02 pm

      zapada e mare. suntem dezapeziti acum, dar vad ca iar ninge. m-am cam saturat 🙂
      merci de link, chiar o sa salvez reteta.

  3. luckyrock permalink
    02/11/2012 4:31 pm

    am lasat un comentariu aici, nu stiu daca l-ai primit, poate a intrat in spam, din cauza ca am pus un link.

  4. luckyrock permalink
    02/11/2012 4:35 pm

    am lasat un comentariu aici, vezi ca poate a intrat in spam, ca ti-am pus un link in el.

Lasă un răspuns

