Skip to content

Cum sa faci o broasca din hartie

01/19/2012

De pe site-ul simplekidscrafts.com imi vin o gramada de idei.

Cum puiului meu ii plac broscutele (ca toate animalele de altfel) si ii place tare mult sa lipeasca, am confectionat o broscuta.

Eu am trasat cercurile pe hartie (un cerc mare pentru cap si 4 pentru ochi), o fasiuta de hartie pentru limba, am pregatit creioanele colorate si un marker.

Am pus piticul la lipit si iata ce a iesit:

3 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/10/2012 12:55 pm

    ce haioasa e.:)
    imi arati si mie linkul respectiv? ca n-am reusit sa dau de el.

  2. luckyrock permalink
    02/11/2012 5:55 pm

    multumesc!

Lasă un răspuns

