Skip to content

Cum sa faci un strugure de hartie

01/19/2012

Poate ca e o activitate de toamna, dar cum mie mi-a venit ideea acum si struguri inca se gasesc, am mesterit cu baiatul meu o minunatie de strugure.

Am trasat ciorchinele pe hartie, si am facut multe boabe de strugure. Am pus piticul la lipit (ca doar ii place tare mult) si am invatat multe despre struguri.

 


3 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/11/2012 4:55 pm

    imi place ideea ta.:D

    [daca nici comentariul asta nu-l primesti de la mine, renunt sa mai comentez, ca deja e enervant]

    • 02/11/2012 5:07 pm

      merci!
      dar nu stiu de ce intra unele comentarii in spam. 5 comentarii de la tine mi s-au dus in spam, desi iti aprobasem multe inaitne.
      trebuie sa studiez.

  2. luckyrock permalink
    02/11/2012 5:53 pm

    e bine sa verifici din cand in cand spamul, se intampla sa ajunga acolo comentarii si tu sa nu stii.

Lasă un răspuns

