Skip to content

Supa crema de brocoli

01/19/2012

Pentru cei care nu considera ca brocoli este mancare, iata ca se poate. Pana si al meu sot a zis ca e buna.

Asadar, in supa am pus urmatoarele: ceapa, telina, morcov, pastarnac, patrunjel radacina, bineinteles brocoli (predominant) si o lingura de smantana (optional).

Condimentele au fost sare, o idee de piper si busuioc.

Nu dau cantitati, pentru ca depinde si de gusturi si normal de cantitatea de supa dorita.

Se fierb legumele, se paseaza in blender si apoi se adauga zeama pana ajunge la cremozitatea dorita.

Cu crutoane este excelenta.

Pofta buna!

2 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/10/2012 12:51 pm

    bleah. nu-mi place ideea de supa cu broccoli, d-apoi s-o mananc!:))

    • 02/11/2012 4:52 pm

      🙂
      ei… nu esti singura. multa lume nu accepta ideea de brocoli in mancare. 🙂
      nici eu nu sunt fan brocoli, dar de cand cu piticul am mai incercat feluri de mancare cu brocoli, si unele merg. cu gusturile noastre (ale adultilor) e mai greu, important e sa pape ei, ca e sanatos.

Lasă un răspuns

