Skip to content

Set pescuit

01/22/2012

I-am facut piticului un set de pescuit. M-am inspirat de pe blogul Laurei cum se face.

Eu initial am vrut sa ii cumpar in vara (cand aveau pe la tarabe) dar era prea mic, si m-am gandit ca nu o sa fie prea rabdator sa prinda pestii. Asa ca acum, in cautare de idei de ocupat timpul in casa, m-am apucat sa fac setul de pescuit. L-am facut din caton, pentru ca pescuim pe „uscat”.🙂

E simplu: am decupat din carton cativa pesti si o stea de mare, le-am facut cu markerul ochi, am facut o gaura cu perforatorul de care am prins o agrafa de biroul. Undita a iesit cam urat, nu am avut materiale. E nevoie de un bat, o ata si un magnet.

Piticul e incantat de joc, mai ales cand isi pune singur pestele in „carlig” si se lauda cu marea captura.

3 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/11/2012 4:59 pm

    ce haiosi sunt pestii tai mari!:))

  2. luckyrock permalink
    02/11/2012 5:48 pm

    daca ii faci din plastic [din niste coperti vechi de exemplu], puteti sa ii puneti si in apa, sa pescuiti „pe bune”.:)

Lasă un răspuns

