Skip to content

Lumanare din clementina

01/25/2012

Am gasit aici un tutorial extraordinar. Am fost tare incantata si tare nerabdatoarea sa cumpar clementine. In articolul de unde am preluat ideea se mentioneaza satsuma oranges, dar nu am avut timp sa caut daca astea’s clementine sau ba, insa seamana zic eu.

Mi se par asa frumoase lumanarile astea!

Ok…haideti sa vedeti cum am facut eu.

Am luat o clementina (de preferat cu codita, dar cum nu am avut am facut dintr-o clementina fara codita, dar cu mai multa grija), am decupat un capac pe partea opusa coditei.

Cu o lingura am scos miezul. Cu grija. Daca nu are codita, impartiti cumva miezul in doua si incercati sa desprindeti „cotorul” care devine fitilul lumanarii.

Se poate pune si alt fitil, dar farmecul e sa ramana cel natural :).

 

Am pus in clementina ulei normal, am tinut putin fitilul sa absoarba putin ulei, si am aprins cu un chibrit.

Pozele mele nu arata cat de draguta e lumanarea asta in realitate. Trebuie sa invat sa fac poze, si mai mult, sa imi iau un aparat foto decent.

Nota: lumanarea asta trebuie supravegheata (ca orice lumanare). Poate lua foc coaja destul de usor (cred).

3 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/11/2012 5:45 pm

    trebuie sa incerc si eu asta. suporturile mele le-ai vazut?

    • 02/12/2012 7:16 pm

      trebuie neaparat sa le incerci.
      sunt asa frumoase…si deosebite… 🙂

      vreau sa iti rasfoiesc blogul, dar din pacate nu am timp! tot zic ca imi fac timp sa ma uit. am mai rasfoit eu ceva, dar ai asa de multe si faine, incat tre sa aloc ceva timp

Trackbacks

  1. Portocala de Halloween « Casa Din Camp

Lasă un răspuns

