Sări la conţinut

Prea multa zapada? Mie imi face bine :)

01/28/2012

Imi face bine, asta dupa ce a trecut ziua de miercuri…care nush de ce ma cam speriase.

De joi a fost bine. Oficial inzapeziti (doar stam in camp, nu?).

Iar de vineri…iuhuuu…zapadaaa! Viscolul a trecut! Zapada multa, cat vezi cu ochii. Stam afara mult, ne jucam, ne udam manusile, plangem, le schimbam, o luam de la capat. Zapada nu-i prea prietenoasa cu oamenii de zapada, asa ca am ramas la tavaleala, bulgari, sanie si umplut roaba cu zapada.

E de bine… Pacat ca suntem oficial dezapeziti si trebuie sa mai si mergem la servici.

 

3 comentarii leave one →
  1. 01/31/2012 12:14 am

    ce de minunatii ai tu pe aici!:) ce bine ca in sfarsit ai venit sa faci cunostinta cu mine!:D

    te rog trimite-mi pe mail linkul primului tau post [sau scrie-l aici], vreau sa-ti citesc blogul de la inceput, insa nu ai o arhiva derulanta si trebuie sa dau click-uri pana ma doare degetul.:))

    mersi frumos.:)

  2. luckyrock permalink
    01/31/2012 2:05 pm

    n-are rost sa ma insir aici cu amanuntele, iti explic pe mail, daca doresti. adresa mea o gasesti la comentariul pe care l-am lasat mai sus ori la mine pe blog, la contact.

    mersi pentru link, deja am ajuns la postul respectiv, n-am mai avut rabdare pana raspunzi.:)

Lasă un comentariu