Skip to content

Zi, noapte, ploaie, ninsoare – Activitate cu lipici

01/28/2012

Pentru a intelege mai bine cum eu cu ziua, cu noaptea, ce e ploaia si ce e ninsoarea, am mesterit impreauna cu baietelul meu o alta activitate cu lipici.

Am decupat si colorat: soare, luna, stele, nori, din perforator am luat fulgii de nea si picaturile de ploaie.

 

Apoi le-am lipit pe o coala A4, impartita in 4, si am explicat cum am putut si cat mai pe intelesul unui prichindel ce am facut acolo.

2 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/11/2012 5:38 pm

    interesant.:)
    ce zici de o varianta realizata cu hartie glasata?

    • 02/12/2012 7:18 pm

      trebuie sa imi iau hartie glasata. 🙂
      cred ca ar merge foarte bine, dar fac si eu cu ce am la indemana. adica putine 😦

Lasă un răspuns

