Skip to content

Basket in casa

01/31/2012

Astazi am stat in casa. Soarele se vedea pe cer, dar eu curaj sa ies nu am avut. Asa ca am stat noi doi frumusel in casa, si ne-am facut de lucru.

Printre altele, ne-am jucat basket. Am laut o cutie si sosetele lui tati (facute ghem) si gata. Jocul a fost gata.

Inca suntem mici, cutia trebuie sa stea destul de aproape de noi si sa fie maricica, dar jocul a avut succes.

Ia incercati si voi si sa-mi spuneti cum a fost.

 

No comments yet

Lasă un răspuns

