Skip to content

Sa folosim pipeta!

02/02/2012

Acum vreo luna si ceva, am introdus piticul in lumea coloranutului alimentar.

Wow…ce interesant. Am colorat noi apa doar in rosu si galben, ca doar asta aveam prin casa.

Apoi, am luat 2 paharute mici mici, am pus intr-unul apa rosie, si l-am invatat cum sa „mute” apa din paharul plin in cel gol.

Am insistat si pe plin si pe gol, pentru ca nu stapaneste foarte bine notiunile acestea.

Ei bine, la inceput a fost interesant, s-a plictisit cam repede pe parcurs, dar tot am invatat ceva: ce face pipeta!

Poze nu am de pus, dar cred ca e destul de clar.

Sursa: June r. Oberlander – Ghid practic pentru cresterea copilului pana la 5 ani (volumul 2)

No comments yet

Lasă un răspuns

