Skip to content

Incercari de a colora

02/03/2012

Coloratul / desenatul la micul meu artist reprezinta niste mazgaleli de sus in jos, stanga dreapta, sau curbe muuulte🙂. E normal sa fie asa. Doar are 2 ani. Imi place cel mai mult ca il intreb ce a desenat si imi raspunde: porc, ciu ciuuu (tren)…deci el stie ce face, eu nu stiu.

Ii laud fiecare creatie si il incurajez sa mai faca si altceva si sa imi povesteasca ce vrea sa faca sau ce a facut.

Cu toate astea, incerc sa il invat sa coloreze intr-un spatiu limitat. Nu am avut succes pana ieri… cand, ce sa vad, tot explicandu-i si aratandu-i, s-a concentrat sa nu depaseasca linia. Ii desenasem cu creionul pe un A4 o floare(nu investesc in carti de colorat, ori ii desenez eu ceva ori ii scot la imprimanta un desen). O floare mare si simpla. Ii aratam primula de pe pervaz (care apropos…miroase incredibil de frumos), ii explicam cum creste din pamant, ca are tulpina si frunze verzi, ca floarea e roz si ca are mijlocul galben. Si l-am incurajat sa faca si el la fel.

Ei bine, ceva ceva a iesit… a depasit linia (normal), a adaugat alte culori (tot normal) dar a si semanat cu floarea de pe pervaz🙂.

 

No comments yet

Lasă un răspuns

