Skip to content

Binoclu din tuburi de carton

02/04/2012

O noua jucarie facuta de mine pentru prichindel!

Cum imi place sa mesteresc, sau mai ales sa refolosesc / reciclez materiale folosite prin casa, am mesterit urmatoarea jucarie: un binoclu.

Ei bine, aveti nevoie de:

2 tuburi ramase de la hartia igienica ( preferabil unele mai mari si mai rezistente)

hartie colorata (eu am folosit niste resturi de la o hartie de impachetat cadouri)

un snur / siret

lipici

foarfeca

Am potrivit hartia, am infasurat tuburile, am lipit tuburile intre ele, am facut cu varful foarfecii gauri in tuburi, am legat siretul, si gata:

Mi-am facut si mie unul, normal, si observam tot felul de lucruri de prin casa sau curte.

Sursa aici

2 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/11/2012 5:32 pm

    am facut si eu un binoclu, dar nu i-am pus snur.
    ce bine ca aveti binoclu, acum puteti pleca in expeditie.:D

  2. 05/20/2012 3:13 pm

    😀 Și noi am confecționat unul ceva vreme în urmă🙂

Lasă un răspuns

