Skip to content

Funda pentru cadouri din hartie

02/05/2012

Daca aveti nevoie sa adaugati ceva unui cadou proaspat impachetat, iata o idee.

Eu am facut o funda din hartia ramasa de la un cadou. Nu e prea potrivita pentru o fundita, dar altceva nu am avut la indemana.

Ok…

Am taiat cu cutterul fasiute din hartie de vreo 2 cm latime (voi potriviti lungimea si latimea in functie de marimea pe care o doriti).

Am pregatit lipiciul.

Apoi am lipit capetele fasiilor de hartie formand cercuri.

Am pus lipici in interior, si am presat. Apoi am lipit in cruce cele doua „opturi” formate.

Sper sa fie mai clar din fotografie, ca la cum explic eu…

Am asezat una peste alta toate fasiutele, si am incheiat cu una mica neturtita.

Nu a iesit asa „rotunda” pe cat mi-as fi dorit. Poate iese mai frumos data viitoare… cand voi folosi o hartie de-o singura culoare… Sa vedem 🙂

No comments yet

Lasă un răspuns

