Skip to content

Salata cruditati

02/05/2012

Iarna asta am mancat cam putine cruditati.

Radacinoasele nu prea imi plac in salate, in magazine gasesc chestii fara gust.

Dar salata de cruditati (telina si morcov) imi place cat de cat. Asa ca ii dau o sansa azi.

Voi folosi o telina, 2-3 morcovi (ma bucur ca inca mai am din gradina) si voi reincerca maioneza de avocado de aici. Prima data nu prea mi-a placut maioneza asta (dar nu am avut mustar si avocado cred ca nu a fost suficient de copt).

 

 

One Comment leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/11/2012 5:29 pm

    telina, morcov si mar! ce buna e!!!
    daca nu ma insel, am o poza cu salata asta pe blog.

Lasă un răspuns

