Skip to content

Cum am invatat noi literele

02/06/2012

Baiatul meu stie literele destul de bine. Le recunoaste pe toate (daca ii zic, unde este B sau X mi le arata corect), iar cand ii arat eu o litera si il intreb: ce litera este asta, le spune pe majoritatea. Doar cu X, W, K Q, Z (sunt prea greu de pronuntat cred, desi repeta dupa mine sunetul) si uneori incurca V cu Y, sau M cu N (dar astea destul de rar).

La 2 ani impliniti de curand, stam foarte bine zic eu.

Ei  bine, cum am facut? Ce metode / materiale am folosit?

In primul rand nu il stresam, cand voia sa ma asculte ii spuneam cand nu, nu.

Iar ca material didactic am folosit pentru inceput un A4 pe care am imprimat vocalele si in dreptul fiecarei vocale 2 desene (de ex. A, avion si albina). Le-am colorat frumos, si i le aratam

Pe cartile lui, unde erau litere mari si clare i le spuneam.

Am cumparat o carticica de la D-Toys (a noastra nu arata chiar asa, dar nu am gasit modelul identic):

Sunt in Kaufland la 5 lei.

Dar cel mai util a fost laptopul urmator, primit de la Mos Craciun:

Laptopul acesta este destul de scump, dar are butoanele mari, mai multe activitati, sunete, lumini. Are si literele mici de tipar notate (de care vrem sa ne legam putin mai tarziu, deocamdata ramanem la literele mari).

Pe tablita magnetica ii mai scriu litere sau il intreb pe el: „ce litera sa scrie mama?”.

Urmeaza sa ii mai fac eu o carticica din carton cu literele mari si mici. Cand o termin de gandit / mesterit v-o arat si voua.

Cam cu asta am lucrat noi.

No comments yet

Lasă un răspuns

