Skip to content

Care-i mare, care-i mic

02/07/2012

Ideea asta mi-a venit imediat dupa ce am colorat cercurile.

Stiu ca ii este cunoscuta notiunea de mare sau mic, dar am zis sa mai exersam.

Asa ca am trasat pe un A4 6 cercuri mari si 6 cercuri mici.

L-am rugat sa isi aleaga 2 culori, si i-am explicat ca trebuie sa coloreze cercurile mari cu o culoare si cele mici cu cealalta culoare.

Nu a avut rabdare sa termine activitatea. A inteles ce trebuie sa faca, dar nu avea chef sa coloreze. Reluam alta data proiectul.

3 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/11/2012 5:20 pm

    asta mi-aduce aminte de niste activitati asemanatoare pe care le-am facut acum cativa ani cu niste copii de 2 ani. trebuie sa caut foile, sa vad daca le mai gasesc si le postez pe blog.
    imi place cum lucrezi cu copilul tau.:)

  2. luckyrock permalink
    02/13/2012 2:30 pm

    am raspuns aici o data, poate n-ai primit raspunsul sau e in spam.
    ziceam ca am lucrat si la scoala, si la gradinita, dar in prezent lucrez numai in particular.

Lasă un răspuns

