Skip to content

Cum am invatat noi cifrele

02/07/2012

Cifrele de la 1-10 le stim. Stim chiar sa le spunem in ordine. Ei bine de la asta pana la invata ca cifrele se folosesc pentru a numara ceva, vad ca e o cale ceva mai lunga. Uneori numara, dar de cele mai multe ori numara asa: Apte (sapte), noua, patu, doi…si spune multe in ordinea lui.

Ei bine, cand reusim sa numaram, va povestesc cum am reusit.

Deocamdata va spun cum am invatat sa le recunoastem si sa le spunem:

Am imprimat pe un A4 cifrele de la 1-10, si le-am colorat frumos.

Avem urmatoarea carticica (ar trebuie sa ne ajute si la numarat)

Paranteza: din aceeasi categorie, avem si Prima mea carte despre forme si Prima mea carte despre culori, luate de la editura Cartea copiilor.

Avem o carticica de la D Toys (nu am gasit fix cartea pe care o avem noi, dar e aceeasi idee):

Folosim tablita magnetica si telefonul pentru a scrie cifrele.

Acum suntem in stadiul sa numaram diverse obiecte din jurul nostru, numai ca il plictiseste tare, si nu pot insista, normal.

No comments yet

Lasă un răspuns

