Skip to content

Vine melcul suparat

02/10/2012

Baiatul meu are cateva cantecele preferate. Din cand in cand isi schimba preferintele, dar Vine melcul suparat a ramas de mult in preferinte.

Ei bine, mi-a venit o idee! Sa ii fac o plansa, pe care sa desenez personajele si sa fac un melc plimbaret. Am facut o furnica, un carabus, un oarecare peisaj, un drum si cel mai important: banda pentru melcul plimbaret. Apoi am desenat un melc si l-am decupat.

Mai avem nevoie de o fasiuta de hartie, mai mare decat banda pe care se plimba melcul. Fasia asta de hartie, o petrecem pe sub banda si ii lipim capetele pe interiorul melcului.

Eram sigura ca o sa ii placa. Eram tare entuziasmata de proiect. Ei bine m-am inselat :)).

Dupa ce a stat atent sa ii cant cantecul si a privit melcul plimbaret, l-am intrebat: Iti place? Raspuns: Nu.

Tati taiase cu fierastraul niste suporturi din lemn pentru atarnat ghivece. Resturile acelea de lemn au fost extrem de interesante.

Ei, saptamana viitoare daca ramanem in pana de idei ii aduc din nou plansa. Poate, cine stie… :))))))

Mai am o idee cu melci, dar nu e gata proiectul. Intampin dificultati de punere in practica :).

 

4 comentarii leave one →
  1. Laura Frunza permalink
    02/10/2012 11:36 am

    Ei bine, mie imi place tare mult si o voi incerca si eu cu fetita mea. Vine melcul suparat e si una din melodiile ei preferate. Iti dau de stire daca imi iese, ca nu am asa talent la desen ca tine.

    • 02/10/2012 12:40 pm

      Ma bucur ca m-ai vizitat :).
      Am reluat si noi plansa azi, si a fost mai bucuros sa miste melcul si sa zica cele cateva cuvinte pe care le stie din cantec.
      Iar talentul…vine el :).
      Abia astept sa vad ce ai facut!

  2. luckyrock permalink
    02/11/2012 5:15 pm

    toddlerii raspund la orice intrebare cu „nu!”.:))
    cuburile de lemn sunt niste jucarii excelente pentru 2 ani! de aceea ii si placeau bucatile de lemn taiate de tatal lui.
    foarte faina ideea, ai realizat un mini-teatru de papusi.:D
    trebuie sa fac si eu asta.:)

    • 02/12/2012 10:29 am

      daaa, nu-ul asta e foarte prezent. dar zice si da. destul de des.
      oricum, eu il intreb mereu ce vrea sau daca vrea ceva. si s-a prins ca daca zice nu eu il iau in serios. de aceea a inceput sa zica si da.

      da, cuburile ii plac mult. si ma uimeste cat de frumos a inceput sa construiasca. desi inca i se darama, ca nu stie sa faca o baza solida, tot ii ies chestii faine.

      mai am un mini-teatru cu melci in plan (ca daca ne plac melcii). sper sa reusesc pana marti sa il si postez.

Lasă un răspuns

