Skip to content

Cantecele pentru degetele

02/12/2012

Avem doua cantecele pentru degetele pe care le folosim cand taiem unghiile (si nu numai… ). Ii plac destul de mult, dar cel mai important  a invatat numele si ordinea degetelor.

Vroiam sa pun cantecelele de pe youtube aici, dar nu le gasesc. Asa ca va scriu versurile. Eu le stiu din auzite, sper sa scriu corect versurile.

1.

Degetul mare pleaca la plimbare / Aratatorul aduce paltonoul / Mijlociul duce pardesiul /Inelarul aduce fularul / Degetul mic nu duce nimic / Fiindca este cel mai mic.

2.

Ne jucam noi ne jucam/ Cu degetul mare noi ne jucam / Cand degetul mare a obosit, aratatorul a si sosit

Ne jucam noi ne jucam / Cu aratatorul noi ne jucam / Cand aratatorul a obosit, mijlociul a si sosit

Ne jucam noi ne jucam / Cu mijlociul noi ne jucam / Cand mijlociul a obosit, inelarul a si sosit

Ne jucam noi ne jucam / Cu inelarul noi ne jucam / Cand inelarul a  obosit, degetul mic a si sosit

Ne jucam noi ne jucam / Cu degetul mic noi ne jucam / Cand degetul mic a obosit, copilasul a adormit.

Sper sa gasiti si melodiile, sunt simpatice.

Spor la cantat si la invatat degetele🙂

3 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/12/2012 8:18 pm

    eu am avut pe blog cantece si poezii, dar am scos posturile dupa ce m-a enervat una care mi-a furat imaginile de la ele. dar o sa le repun, sa-l inveti pe cel mic.:)
    incearca pe trilulilu, acolo sunt multe melodii pentru copii.

    • 02/12/2012 8:39 pm

      aha…trilulilu.
      am prin calculator multe cantecele, dar vroiam sa le pun sa le vedeti si voi.
      imi pare rau de furt. poate a vrut sa le copieze pentru ea, sa le aiba in calculator. sincer, si eu le-as fi copiat sa le am pentru pitic. E greu sa accesez mereu blogul sa pun un cantecel, sau sa citesc o poezie.

  2. luckyrock permalink
    02/12/2012 9:14 pm

    da, inteleg, insa de ce nu cere frumos lumea in loc sa fure pur si simplu, mai ales ca era si scris mesajul „nu copia!”?

    am pus pe blog fotografii facute unei carti despre igiena si mai multe persoane m-au rugat sa le dau pozele. tuturor le-am trimis fotografiile pe mail.

    oamenii trebuie sa invete sa respecte munca altora. si sa multumeasca.

Lasă un răspuns

