Skip to content

Palmier din fructe

02/15/2012

Astazi, rasfoin Facebook-ul, am dat de o fotografie postata de Mamicadetoatalauda (nu stiu sa pun link direct catre pagina lor de Facebook, dar daca dati o cautare, sigur o gaisti). Nu m-am uitat pe pagina lor, nu stiu exact ce si cum fac, insa fotografia urmatoare m-a inspirat pentru gustarea piticului:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poza e luata direct de la ei, eu inca nu am pregatit, dar stiu eu ca o sa imi iasa la fel 🙂 .

 

No comments yet

Lasă un răspuns

