Skip to content

Organizare bucatarie

02/16/2012

Partiala, normal. Nu cred ca voi termina vreodata.

Am inceput cu condimentele.  Aveam un haos in cosuletul cu condimente. Pungi, pungute desfacute, inghesuite, varsate, vai vai vai…

Asadar, cand am dat de borcanasele astea de la Ikea, viata a devenit mai usoara :).

Mi-am luat multe, dar nu suficiente, normal. Le-am pus si etichete.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apoi am trecut la astea (pentru miere, zahar etc).

Apoi la unele mai mari (pentru orez si altele).

Am luat si recipiente pentru ulei, otet.

Cele de condimente mi se pare foarte bune la pret, cu restul…mai pe rand asa.

Ce sa mai … arata totul mult mai bine :).

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

