Skip to content

Suport pentru carti

02/17/2012

Dintr-o cutie de cereale, am facut un suport pentru carti (mai bine zis, pentru carticele).

Am am taiat cutia ca sa arate cam asa:

Apoi am impachetat cutia in hartie pentru cadouri (am folosit banda adeziva):

Sursa aici (desi gasiti in mai multe locuri idei)

6 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/17/2012 1:39 pm

    eu am pus toate cartile intr-o cutie mare de carton. inca mai caut o solutie pentru ele, mai ales ca multe au pagini cartonate si-s grele.
    interesanta ideea asta, dar mai degraba pentru reviste.:)

    [vezi ca ai spatiu mare intre poze]

    • 02/17/2012 2:39 pm

      si la mine ca la tine :)))
      am bibliotecile pline cu carti si mai dureaza pana ne mutam ca sa pot face mobila pe comanda si sa intre toate-toate, plus multe jucarii de plus primite cadou de cei mici/jucarii mici de tot care se tot pierdeau …..asa ca am apelat la cutii mari de carton, le-am impachetat cu hartie alba si am lasat-o pe Daria (am facut asta cand era ea mai mica,iar Andrei mult prea mic pentru a tine ceva in manuta) sa decupeze din reviste mai vechi ce a vrut ea: a iesit o cutie cu Fiffy Floare de Nu-ma-uita, o cutie cu cai (diverse imagini – cu cai de curse,cai tragand trasuri…), o cutie pictat/colorata si cu abtibilduri….

      • 02/17/2012 3:38 pm

        si noi jucariile le tinem in cutii. dar nedecorate! merci de idee!

      • 02/17/2012 7:00 pm

        spor la treaba 😉
        noi am facut zilele trecute o cutie diferita: am lipit hartie alba de impachetat si am schitat cu pixul un peisaj pentru Daria si o masina care asteapta sa se ridice bariera sa treaca calea ferata, cei mici (mai mult Daria) au desenat-o 🙂
        poti face orice din cutii/cu cutiile 🙂

    • 02/17/2012 3:37 pm

      rezolvat cu spatiul dintre poze, multam ca m-ai atentionat.

      nu imi place sa le pun in cutii, pentru ca nu le vad. cartile mele asa au ajuns, dar eu nu umblu zilnic la ele.
      in schimb cartile micutului se rotesc destul de repede, iar eu le tin in astfel de bibliorafturi, dar cumparate. momentan nu am o biblioteca la el in camera, ca altfel le-as aranja acolo cumva.
      cutia asta nu merge pentru reviste, ca e destul de mica. incap foarte bine cartuliile lui mici.

Trackbacks

  1. Suport pentru cărticele din cutie de cereale « floridemandarin

Lasă un răspuns

