Skip to content

Cosulet din materiale reciclate

02/20/2012

Imi plac cosurile. Sau mai bine zis imi place sa am multe cosuri cosulete, cutii cutiute, rafturi raftuleste si sertare sertarase :).

Ei bine, m-am apucat sa imi fac unul din ce materiale am gasit prin casa.

Am taiat un bidon de 5l de apa, am folosit un material de la un buchet cu flori si un rest de sfoara. Materialul l-am prins in capse.

Stiu ca nu e frumusetea intruchipata, dar merge. Parerea mea :).

4 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/20/2012 7:37 pm

    mergeeeee! :))

  2. Laura Frunza permalink
    02/21/2012 2:29 pm

    Sugestie, daca imi permiti: http://www.creativejewishmom.com/2012/02/woven-recycled-bleach-bottle-basket.html Mie mi-a placut la nebunie si voi incerca si eu ideea la un moment dat 🙂

    • 02/21/2012 2:49 pm

      imi place foarte mult ideea. eu cred ca ma apuc azi cel tarziu maine de el.
      imi place si site-ul.
      si normal ca iti permit…te rog sa imi dai cat mai multe idei, ca sunt binevenite.

      • Laura Frunza permalink
        02/21/2012 2:57 pm

        Site-ul Sarei e foarte dragut, iti recomand sa rasfoiesti si ideile mai vechi, chiar daca sunt legate de iudaism, tot sunt foarte frumoase.

Lasă un răspuns

