Skip to content

Tren din tuburi de hartie igienica

02/20/2012

Am facut un trenulet care mi-e drag tare. Si mai e si oarecum rezistent la joaca :).

Ei bine, am folosit 6 tuburi de hartie igienica, acuarele, lipici si niste ata rezistenta.

Asteptand sa se usuce:

Si gata… jucaria-i gata.

Piticul nu a participat la activitate. Cam complicat pentru el… In schimb a exersat pictura si este un artist, va zic eu :))

3 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/20/2012 5:44 pm

    ce dragut este!
    bravo!
    si eu voiam sa fac unul la fel!:D

    ai vazut lumanarea minola?

    • 02/20/2012 7:38 pm

      Multam!

      Acum am vazut lumanarea minola. Foarte frumos ti-a iesit (acum am descoperit ca ai 2 bloguri, tot cautand lumanarea :)) )

    • luckyrock permalink
      02/20/2012 7:39 pm

      pai ti-am trimis mail cu linkul!!

Lasă un răspuns

