Skip to content

Micul dejun in pat

02/21/2012

Azi eu si pitic ne-am rasfatat.

Iaurt, cereale (din alea bune cu fructe confiate) si banana. Banana el a vrut sa o adauge pentru ca tocmai citisem Cartea junglei si i se facuse pofta de banane.

Nici nu ne-am murdarit, eram lipiti unul de altul, si printre picaturi imi zicea: bece mica (adica mica sunt eu… mamica, iar bece nu stiu sigur: ori sa il iubesc ori ca ma iubeste – cert e ca trebuie sa ne imbratisam). Topire maxima pe mine ,ce sa mai zic…

Indrazniti la un mic dejun in pat. Este muuuult mai bun 🙂

No comments yet

Lasă un răspuns

