Skip to content

Tablou de iarna se intoarce

02/21/2012

Cum am spus puiul a mai vrut sa lipeasca niste vata🙂. Tot imi arata pe geam „pada mahre” sau „muuta” dupa caz.

Asa ca am zis s-o mai facem lata din nou. Dar de asta am schimbat normal peisajul, si putin ideea.

Am trasat un brad si niste nori (de data asta o sa si ninga).

Am purces la colorat. La brad bineinteles ca a tras 2 dungi, si mi-a sugerat politicos sa colorez eu.

Apoi a imprastiat lipici peste tot (chiar peste tot, pe el, pe masa…dar a nimerit si foaia de hartie), si a pus zapada (adica vata).

 

6 comentarii leave one →
  1. 02/21/2012 7:56 pm

    Ce frumos va jucati voi!

  2. luckyrock permalink
    02/21/2012 8:00 pm

    auzi, cine face toate astea, tu sau baiatul?:)))
    imi place cum v-a iesit.:)

    • 02/21/2012 8:47 pm

      Este intotdeauna o munca de echipa.

      e prea mic sa ii spun sa faca totul de la cap la coada… de regula cam spun care ce face in articol.

    • luckyrock permalink
      02/21/2012 9:32 pm

      stiu ca e prea mic. dar tu nu te lasi!:))

      ma bufneste rasul cand povestesti cum iti „sugereaza politicos” sa desenezi sau sa lipesti tu.;)) [adica esti simpatica si tu :D]

      • 02/22/2012 2:50 pm

        🙂
        pai lui nu ii prea place sa coloreze. si e foarte haios cum imi intinde creionul si zice: mami, cu o mutra foarte serioasa spre obosita🙂
        la partea asta nu prea a participat. dar in rest… e priceput la orice trebuie lipit.

Lasă un răspuns

