Skip to content

Invatam sa numaram…

02/22/2012

…mai exact am inceput sa incercam.

I-am pregatit cifrele de la 1 – 10 pe niste jumatati de A4. Planuiesc sa asezam pe ele numarul corespunzator de diverse. Noi am inceput cu agrafele, dar vom pune si cuburi, castane si ce mai gasim prin casa.

Deocamdata i-am aratat de la 1-3, dar cred ca trecem la 1 si 2 ca mi se pare prea complicat pentru el.

El nu face legatura intre cifra si ideea de a numara ceva. Nu insist pe asta, nici nu stiu daca o sa i le arat in fiecare zi… sa vedem cum reactioneaza.

Dar ca idee, mi se pare un bun inceput:

 

2 comentarii leave one →
  1. luckyrock permalink
    02/22/2012 8:31 pm

    bravo, bravo, imi place ideea asta.:)
    nu participi si tu la revista Laurei?

Lasă un răspuns

