Skip to content

Sirag de … paste

02/22/2012

In cartea Ghid practic pentru cresterea copilului pana la 5 ani, am vazut o activitate interesanta: sa faci un colier! Ei bine, ei au folosit cercuri si patrate din carton. Prin activitatea asta se urmareste: coordonarea ochi mana, constientizarea difertelor culori, notiunile cerc si patrat, faptul ca un lucru inceput trebuie terminat, increderea in sine.

Dar mie mi-a fost lene sa decupez, si in plus el stie notiunile cerc si patrat (cra cra…). Asa ca am dat pe net de kidsactivitiesblog.com unde au facut un colier din paste. Nu mai gasesc articolul exact.

Oricum, cu asta ne-am ocupat azi timpul: cu paste.

Am fost placut surprinsa de cata rabdarea a avut. A insirat foarte multe. A facut 2 siraguri: unul pentru mine si unul pentru el.

 

 

Aventura noastra cu pastele nu s-a oprit aici. Spre seara o sa mai vina un articol legat de ce am mai mesterit noi cu pastele.

 

 

3 comentarii leave one →
  1. 02/22/2012 3:12 pm

    rabdator ca ta-so! :))

Trackbacks

  1. Lipim si coloram paste « Casa Din Camp

Lasă un răspuns

