Skip to content

Aventurile lui Murdarici

02/23/2012

O alta carte foarte frumoasa. Ii place mult, desi in ultimul timp a cam trecut la coada preferintelor.

Are o povestioara scurta si draguta, se pot dezvolta foarte mult imaginile, este desenata frumos, si cel mai important: personajele sunt animale de la ferma (asta am vazut eu, le place mult micutilor).

Este de la editura Nemira, si are un pret bun. Daca o gasiti, rasfoiti putin cartea, cred ca o sa va convinga.

 

Sursa foto

3 comentarii leave one →
  1. 02/27/2012 3:27 pm

    Foarte drag si noua Murdarici asta :)! Am si scris despre el pe blog.

  2. 06/13/2013 10:23 am

    tocmai acum cautam cartea pe net si am ajuns la linkul tau
    sper sa o gasesc disponibila pe undeva ca vad ca toti anunta ‘stoc epuizat’ 😛

Lasă un răspuns

