Skip to content

Jocurile „inventate” de micuti

02/23/2012

Cum le faceti fata?

Unele imi plac, sunt bucuroasa ca vad ca are imaginatie, ma minunez toata privind la el cum se joaca…altele ma plictisesc rauuuu. Si tocmai la astea ma implica si pe mine musai. Normal ca ma „dau” incantata si interesata, si particip trup si suflet, dar zau…

De exemplu ultimul lui joc:

isi face din cuburi o scara (zice el). Aseaza cuburile pe culori si datorita numarului de cuburi iese o scara care urca si coboara. Imi aduce o masinuta, cu care EU trebuie sa merg de-a lungul scarilor, sa merg la magazin, sa cumpar diverse (ce-mi zice el: paine, oua, iaurt, boabe pentru caine si pisica, portocale etc.). Ma intorc cu masina acasa, le scoate el din portbagaj, le mancam… si ghiftuiti bine, urcam scara (cu degetele).

Uneori strica scara, si eu cad:)). Tot el o si repara.

Ei bine, trebuie sa facem asta de cateva ori :)).

Mai avem noi multe jocuri ,dar asta e cel mai smecher :).

 

8 comentarii leave one →
  1. 02/23/2012 12:35 pm

    nu e plictisitor….pentru el; ce varsta are?
    se vede ca are imaginatie bogata si multe cunostinte despre cumparaturi 😀
    este un joc de rol care este tocmai bun pentru stimularea imaginatiei asa ca lasa-l sa faca asa pentru ca el capata incredere de sine si va veni mereu cu alte si alte imbunatatiri la joc 😉
    felicitari pentru imaginatia piticului 🙂

    • 02/23/2012 9:55 pm

      stiu ca pentru el nu e plictisitor. e uma bucur sa il vad cum se joaca.
      are 2 ani si o luna 🙂

      • 02/23/2012 10:02 pm

        sa-ti traiasca 🙂
        are o imaginatie foarte bogata pentru un pusti asa mic :)))
        felicitari!

  2. 02/23/2012 8:10 pm

    te rog sa-mi iei si mie o apa minerala, o ciocolata si niste mere.:D

    e o varsta frumoasa, bucura-te de ea.:)
    mai incolo… te va goni din camera lui.:))

    • 02/23/2012 9:54 pm

      nu cumparam ciocolata, bineee? :))
      da stiu, e o varsta frumoasa. parca tot mai frumoasa 🙂

  3. 02/27/2012 3:31 pm

    Eu trebuie sa merg mereu la gradinita sau la biserica. „Fetita mea, sunt mama ta!” imi spune, in timp ce ma mangaie pe obraz. A, si mai mergem la magazin, desigur.
    Mi-e drag de ea si incerc sa ma prind in joc, dar, ca si tine, simt ca, de multe ori, ma plictisesc.
    Si da, e din ce in ce mai frumos! De la doi ani incoace o tin tot intr-o incantare :).

    • 02/28/2012 11:27 am

      Ce frumos!
      Fetita mea, sunt mama ta! Copiii stiu cel mai bine sa te topeasca de tooot :). Sunt asa de dragastosi.
      Eu ma bucur ca inventeaza mereu cate ceva, si macar am „noutati”.

    • 02/28/2012 11:18 pm

      ce frumos!!!
      zilele trecute,l-am dus pe Andrei la culcare si m-a apucat cu manutele de dupa gat spunandu-mi „tu esti Fiona mea ” , „esti prea frumos ca sa fii Shrek”, „bine,fie,tati e Shrek….(dupa o pauza de cateva secunde) eu sunt Shrek cel mic” :)))”si te iubesc mult de tot” 🙂

Lasă un răspuns

