Skip to content

Siruri

02/24/2012
tags:

Cateva idei de siruri la care am lucrat saptamana asta. Nu le-am facut pe toate intr-o zi pentru ca isi pierde rabdarea. Iar cel cu capacele de carioci (unul in picioare si unul culcat) i s-a parut cam greu (cred ca mai mult de asezat capacul, plus ca el avea alte idei de pus in practica cu acele capace de carioci).

Mai am cateva, dar inca nu am apucat sa le aranjez si sa le trag in poza.

Sursa little lucky

 

2 comentarii leave one →
  1. 02/24/2012 10:04 pm

    am lucrat si eu cu un copil tot asa mic. n-a mers din prima.:)

    mai repeta activitatea. alte obiecte mai atractive pentru el nu ai in casa? [mingiute, masinute, poze cu animale, cutii de iaurt etc]

    e interesanta ideea ta de a le pune in pozitie diferita, dar mi se pare prea grea pentru 2 ani si un pic.

    uite alta idee ce mi-a venit acum: buline. le decupezi din hartie, le colorati impreuna, le sortati pe culori, le puneti in siruri. poate ii place.:)

    • 02/27/2012 2:57 pm

      nu prea am obiecte atractive care sa „se repete”. lui nu ii place activitatea, ca asa intelege ce trebuie sa faca. ii lipseste rabdarea…dar da, am mai incercat. si sper sa imi vina si alte idei mai atractive

Lasă un răspuns

