Skip to content

Bicicleta lui Miffy – Dick Bruna

02/28/2012

Cartulia asta am primit-o la o comanda facuta pe site-ul Editura Cartea Copiilor.

Cand am vazut-o am zis: ce-i cu asta? Nu reuseam deloc sa o citesc, era un fel de proza cu rima cu care eu nu rezonam deloc. Intre timp m-am invatat.

Are imagini simple (care merg si copiate usor pe o coala pe geam, ca sa aveti material de colorat).

Baiatului ii place mult. La inceput ma punea sa o citesc destul de des. Cred ca de ce era vorba despre o bicicleta. 

Sunt inca 2 carti in colectie: Miffy si Ziua lui Miffy. Nu m-am grabit sa i le cumpar 🙂

Sursa foto

7 comentarii leave one →
  1. 02/28/2012 12:59 pm

    anul trecut de 1 martie, tati i le-a facut cadou Dariei (adica eu le-am cumparat si tati i le-a daruit): tine mult la ele si i-au placut mult; am avut perioade cand le-am citit in fiecare seara 😉
    mai sunt cateva carti
    daca ii plac baietelului tau cartile cu Miffy,uite site-ul oficial 😉
    http://www.miffy.com/

  2. Laura Frunza permalink
    03/28/2012 9:43 pm

    Le avem si noi, Elizei ii plac, mie asa si-asa. Nu-mi place gura iepurasului, parca e o soacra acra. Nu stiu de ce imi creeaza impresia unui copil cu gura cusuta, care nu are voie sa se exprime. In fine, eu oricum sunt exagerata cand citesc o carte, o puric de toate cele.

  3. ssimmona permalink
    11/09/2012 5:20 pm

    Am primit-o si noi, tot cadou din partea aceleiasi edituri 😉 . Micului i-au placut ilustratiile usor de urmarit, din rime nu stiu cat a inteles, dar chiar si asa m-a rugat s-o citesc de cateva ori bune 🙂 …

Lasă un răspuns

