Skip to content

Joaca cu palnie si orez

02/29/2012

Atentie urmeaza o activitatea care pe mine m-a „costat” mult timp sa fac ordine. A fost vina mea ca am ales sa faca activitatea la/pe masa. Trebuia pus un cearceaf pe jos si sa il las acolo sa isi faca de cap. Si de acolo ar fi fost de strans, dar credeti-ma de pe masa a ajuns orezul prin toata casa.

Ei bine cam asta a facut:

Eu am folosit spartura de orez, ca-i mai ieftina.

Dupa ce a umplut sticlutele de vreo 2 ori, a inceput sa se joace cu mainile in orez. Partea asta l-a distrat foarte bine.

2 comentarii leave one →
  1. 08/10/2012 2:15 pm

    Vai ce imi mai placea si mie joaca in orez!!!! Mai ales ca atunci cand eram mica se si alegea orezul.. si imi placea sa ajut la ales;))

Lasă un răspuns

