Skip to content

Joculet de indemanare

02/29/2012

Am contiunat cu fasolea si astazi pentru ca am vazut ca ii place.

Dar m-am gandit sa-i schimb putin metoda de punere in sticla. A folosit lingura. Punea o boaba cu mana in lingura si apoi in sticla. Nu reusea sa ia cu lingura din farfurie doar o boaba (nici eu prea usor 🙂 ).

S-a coordonat foarte bine.

A fost o reusita activitatea asta: concentrare cu gura cascata. Un deliciu sa-l privesc :).

 

 

Ideea am luat-o de aici

No comments yet

Lasă un răspuns

