Skip to content

Parasutam jucarele

03/01/2012

Am luat o punga, i-am taiat manerele, am legat ate de colturi si de ate un catel usor.

Distractie garantata:

Sursa aici

4 comentarii leave one →
  1. 03/05/2012 11:07 am

    O primavara frumoasa cu multa distractie va doresc!

  2. 04/20/2012 8:32 am

    Ce tare e asta! trebuie s-o fac si eu cu S.! Abia te-am descoperit- esti de acord sa te adaug in blogroll? Eu am s-o fac, si daca nu esti de acord, te rog sa protestezi🙂 Spor la joaca!

Lasă un răspuns

