Skip to content

Am citit un articol…

03/05/2012

… mi se intampla rar sa mai „umblu” pe net dupa articole, dupa ziare si altele. De regula aflu de la cunoscuti cand se schimba prim ministrul, cand e cod galben de viscol si altele de genul.

Dar p’asta l-am citit cautand si eu stiri despre vreme. Si cum ma prinsese nitel dorul de rasfoit ziarul asta online, iata ca am dat de urmatorul articol: Uciderea nou-nascutilor nu este diferita de avort si ar trebui permisa – revista de etica medicala asociata Oxford, editata de un roman

Si m-am ingrozit! Comentariile sunt si ele de zbarlit pielea. Mi se pare ingrozitor sa vorbesti asa de un om viu.

Nu vreau sa mai dezbat tema, pentru ca nu pot…

Pfff….

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

