Skip to content

Cum mai putem decora peretii din camera piticilor

03/05/2012

Se pot picta sau poti lipi diverse pe ei. Exista atatea modele in comert.

Ei bine, eu nu am cumparat nimic. Eu am decupat de pe niste pungi de cadouri figuri vesele si le-am lipit intr-un colt al camerei. Mai avem si iepurasi, si albinute si floricele.

Le-am lipit simplu, cu un scotch transparent.

One Comment leave one →
  1. 03/05/2012 12:57 pm

    foarte frumos 🙂
    uite, daca vrei, gasesti la noi o alta idee de decorare a peretilor 😉
    http://piticidarvoinici.wordpress.com/2011/12/01/desene-pe-peretii-camerei-piticului/

Lasă un răspuns

