Skip to content

Jucarica din…polistiren

03/21/2012

Dupa ce am tot batut noi „cuie” in polistiren, mi-a venit o idee.

Se tot facusera bilute din acelea pe jos, si cand le strangeam m-a pocnit :). Ideea, normal.

Le-am pus intr-o sticla 0.5l, am bagat un pai in ele, si la gura am pus folie de aluminiu (cat sa captusesc, dar sa nu fie etans…aerul sa iasa putin).

Pfffuaaa…ce fain e sa sufli in ea :). Serios.

Era cam aburita cand am facut fotografia, ca de… ne-am jucat amandoi cu ea. Nu ne-am certat pe ea. Am asteptat (eu) cuminte sa-mi vina randul :).

No comments yet

Lasă un răspuns

