Skip to content

Chiftele din linte

03/22/2012

Da, stiu, suna ciudat. Barbatu’ s-a speriat de-a binelea cand i-am zis la telefon cu ce-l astept acasa :).

Dar zau ca au fost bune.

Cum am procedat (dupa o reteta gasita in Sanda Marin):

Am fiert 250g linte (pe care am lasat-o 2 ore la inmuiat in apa calduta) cu un morcovel, o ceapa si un patrunjel radacina.

Lintea strecurata bine si facuta pasta (cu ce aveti: masina de tocat, mixer) am amestecat-o cu un ou, o felie de paine inmuiata si stoarsa bine, o ceapa calita, sare si piper dupa gust. Apoi am facut chiftelutele in mana, le-am dat prin faina si le-am prajit.

Data viitoare le fac la cuptor (ca vreau sa evit prajitul cat pot de mult, dar fiind prina data cand le-am facut am vrut sa respect reteta) si le fac si un sos de rosii cu usturoi.

Sa vedem cum iese :).

 

2 comentarii leave one →
  1. Laura Frunza permalink
    03/28/2012 9:40 pm

    Am incercat si eu o data, nu mi-au placut, a fost varianta la cuptor si au iesit uscate. Mie chiftelele mi se pare bune prajite, zemoase, suculente. La cuptor se usuca si ies atoase. Mai bine nu incerca, daca ti-au placut asa.

Lasă un răspuns

